Ermənistan ordusu və Rusiya dəmir yolları?| Divarlardan o tərəfə baxmaq lazımdır

2021/04/00-38-1617356046.jpg
Oxunub: 5192     16:32     10 Sentyabr 2021    
Ermənistan Müdafiə Nazirliyi Arşak Karapetyanla Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkətinin rəhbərinin görüşü barədə məlumat yadı. Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkətinin rəhbərini Müdafiə naziri səviyyəsində qəbul etmək sanki görünməmiş bir haldır.

Hər halda Ermənistan Müdafiə Nazirliyində dəmir yollarının idarə olunmasına bu cür yüksək dərəcədə maraq göstərilməsi faktını xatırlamaq çətindir. Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkəti Rusiya Dəmir Yolları tərəfindən yaradılan bir müəssisədir, bu müəssisə sayəsində Rusiyanın bu dövlət korporasiyası 2008-ci ildən bəri 13 ildir Ermənistan Dəmir Yollarını idarə edir. Dəmir yolu 30 il müddətinə Rusiya şirkətinin idarəçiliyinə təhvil verilib. Bu müddət ərzində Ermənistan Dəmir Yolları, yumşaq desək, təvazökar uğurlar qeydə alıb.

Xüsusən də dəmir yolunda müasir şəxsi heyət yalnız 7-8 il sonra peyda olub, özü də Ermənistanda Baş nazir vəzifəsində Karen Karapetyanın peyda olmasından sonra, özü də cəmi iki vaqon. Əlbəttə, sonrakı illərdə, eləcə də inqilabdan sonra bu cür hərəkət heyətləri bir az artdı, lakin Ermənistanın dəmir yolunun vəziyyəti müasirlikdən tamamilə uzaqdır. Əvəzində inqilabdan sonra vergi yoxlamaları, sui-istifadələr haqqında ittihamlarla bağlı məlum skandal oldu, məsələ isə o qədər ciddi idi ki, Paşinyan-Putin səviyyəsində belə müzakirə edildi.

Əlbəttə, sonra sanki skandal aradan qaldırıldı və dəmir yoluna böyük investisiyaların planlaşdırıldığı barədə söhbət başladı. Əlbəttə, bu cür investisiyalar 2013-cü il sentyabrın 3-də Serj Sarkisyan Moskvada AİB-ə üzv olmaq qərarını açıqlayanda elan edildi. O, dəmir yoluna 15 milyard rubldan çox sərmayə qoyulacağını da bildirmişdi. Lakin bunlar olmadı və üstəlik, Ermənistan büdcəsi Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkətinin ziyanlarını ildə yüzlərlə milyon dollar kompensasiya edirdi.

Cənubi Qafqaz Dəmir Yollarının rus rəhbərliyi bir də Rusiya Dəmir Yollarının keçmiş qalmaqallı rəhbəri Yakuninin Ermənistan-İran dəmir yolu ilə bağlı məlum bəyanatı ilə diqqət mərkəzinə düşmüşdü. Yakunin bildirmişdi ki, Ermənistan-İran dəmir yolu heç bir yerə aparmayan divardır. Yeri gəlmişkən, regional blokadadan çıxarma, kommunikasiyaların açılması prosesini önə çəkməyə çalışan Rusiyanın artıq yeni regional status-kvo şəraitində bu barədə düşündüyü maraqlıdır.

Və məgər Ermənistan Müdafiə naziri ilə Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkətinin direktorunun görüşünün baş tutması bu çərçivədədir?

Aqil Məmmədov
Ordu.az

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır


Teqlər: Ermənistan-ordusu   Rusiya  


Ermənistan ordusu və Rusiya dəmir yolları?| Divarlardan o tərəfə baxmaq lazımdır

2021/04/00-38-1617356046.jpg
Oxunub: 5193     16:32     10 Sentyabr 2021    
Ermənistan Müdafiə Nazirliyi Arşak Karapetyanla Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkətinin rəhbərinin görüşü barədə məlumat yadı. Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkətinin rəhbərini Müdafiə naziri səviyyəsində qəbul etmək sanki görünməmiş bir haldır.

Hər halda Ermənistan Müdafiə Nazirliyində dəmir yollarının idarə olunmasına bu cür yüksək dərəcədə maraq göstərilməsi faktını xatırlamaq çətindir. Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkəti Rusiya Dəmir Yolları tərəfindən yaradılan bir müəssisədir, bu müəssisə sayəsində Rusiyanın bu dövlət korporasiyası 2008-ci ildən bəri 13 ildir Ermənistan Dəmir Yollarını idarə edir. Dəmir yolu 30 il müddətinə Rusiya şirkətinin idarəçiliyinə təhvil verilib. Bu müddət ərzində Ermənistan Dəmir Yolları, yumşaq desək, təvazökar uğurlar qeydə alıb.

Xüsusən də dəmir yolunda müasir şəxsi heyət yalnız 7-8 il sonra peyda olub, özü də Ermənistanda Baş nazir vəzifəsində Karen Karapetyanın peyda olmasından sonra, özü də cəmi iki vaqon. Əlbəttə, sonrakı illərdə, eləcə də inqilabdan sonra bu cür hərəkət heyətləri bir az artdı, lakin Ermənistanın dəmir yolunun vəziyyəti müasirlikdən tamamilə uzaqdır. Əvəzində inqilabdan sonra vergi yoxlamaları, sui-istifadələr haqqında ittihamlarla bağlı məlum skandal oldu, məsələ isə o qədər ciddi idi ki, Paşinyan-Putin səviyyəsində belə müzakirə edildi.

Əlbəttə, sonra sanki skandal aradan qaldırıldı və dəmir yoluna böyük investisiyaların planlaşdırıldığı barədə söhbət başladı. Əlbəttə, bu cür investisiyalar 2013-cü il sentyabrın 3-də Serj Sarkisyan Moskvada AİB-ə üzv olmaq qərarını açıqlayanda elan edildi. O, dəmir yoluna 15 milyard rubldan çox sərmayə qoyulacağını da bildirmişdi. Lakin bunlar olmadı və üstəlik, Ermənistan büdcəsi Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkətinin ziyanlarını ildə yüzlərlə milyon dollar kompensasiya edirdi.

Cənubi Qafqaz Dəmir Yollarının rus rəhbərliyi bir də Rusiya Dəmir Yollarının keçmiş qalmaqallı rəhbəri Yakuninin Ermənistan-İran dəmir yolu ilə bağlı məlum bəyanatı ilə diqqət mərkəzinə düşmüşdü. Yakunin bildirmişdi ki, Ermənistan-İran dəmir yolu heç bir yerə aparmayan divardır. Yeri gəlmişkən, regional blokadadan çıxarma, kommunikasiyaların açılması prosesini önə çəkməyə çalışan Rusiyanın artıq yeni regional status-kvo şəraitində bu barədə düşündüyü maraqlıdır.

Və məgər Ermənistan Müdafiə naziri ilə Cənubi Qafqaz Dəmir Yolları şirkətinin direktorunun görüşünün baş tutması bu çərçivədədir?

Aqil Məmmədov
Ordu.az

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır


Teqlər: Ermənistan-ordusu   Rusiya  


Bizi "telegram"da izləyin